OZONOSAN OZON SAUNA Geri Dön

OZON SAUNA TERAPİ

Sıcak kabin içinde deri yolu ile vücuda oksijen verilme yöntemidir.

Stres, selülit giderici, zayıflatıcı, toksin atıcı, sindirim, dolaşım düzenleyici, cildi sıkılaştırıcı ve güzelleştirici gibi özellikleri bulunan vücut bakım ünitesinin en önemli özelliği, performanslı kilo vermeye yardımcı olmasıdır.

Genellikle, sarkık vücutlar, karın, bacaklar, kalça, popo ve belde yerleşen yağ ve selülit depolarına son noktayı koymak için kullanılır.

Ozan sauna ile ısı derinin 4 ile 6 santimetre altına nüfus eder. Ozonlu buhar sauna ile vücudunuz bir seansta 200 ila 450 arasında kalori harcar. Böylelikle yağlama ve yağ parçaları arasında birikmiş olan toksinlere rahatlıkla ulaşılıp, buharlı klasik saunaya göre 7 kat daha fazla terleme sağlar.

Sıcaklığın etkisi ile açılan deri gözeneklerinden emilerek vücudun kan, lenf ve yağ dokusuna geçer. Lenfatik sistemi toksinlerinden arındırır, cildi temizler, kasları gevşetir, kan dolaşımını hızlandırır ve bakteri, virüs mantarları öldürür.

OZON SAUNA TERAPİSİNİN YARARLARI:

·        Detoks Etki:

Yaşayan insan bedeni içinde birçok kimyasal reaksiyonlar gelişir ve bazı toksin türünde vücuda zararlı maddeler oluşur. Bu maddeler normalde deriden ter, karaciğerden safra yoluyla barsaklardan ve idrar yoluyla böbreklerden atılır. Ozon saunada ısı ve nem yardımıyla bu maddeleri terle hızlı şekilde vücuttan uzaklaştırılır.

·        Dolaşımın Hızlanması:

Isı ve gazların etkisiyle kan dolaşımı hızlanır. Kalp damar sistemi zararsız bir egzersizden geçirilmiş olur. Artan kan dolaşımı tansiyon üzerine olumlu etkiler yaratırken tüm dokuların daha iyi oksijenlenmesi ve atıkların hızla uzaklaştırılmasına neden olur.

·        Zayıflama:

Artan beden ısısı, dolaşımın hızlanması ve ozon oksijen gazlarının etkisiyle vücutta kalori yakılmasına yol açar. Bir seans ozon sauna 250 ila 500 kcal, harcanmasına neden olur. Yakılan kalori çıkılan ısı ve kişinin beden özelliklerine, yaşına göre değişmektedir. Sadece ter yoluyla 500 gr civarında saunaya giriş ve çıkış farkları olmaktadır.

·        Böbrek Fonksiyonlarına Destek:

Normalde böbrek yoluyla uzun sürede atılması gereken bir çok toksik madde özellikle ağır metaller terleme yoluyla deriden kolaylıkla atılabilmektedir.

·        Vücut Direncini Arttırmak:

Ozon ve oksijenin cilt yoluyla vücuda girmesi sonucu gelişen birçok biyolojik ve kimyasal reaksiyonlar sonucunda immun sistem modüle ve regüle olmaktadır. Bu sayede özellikle mikrobik kaynaklı bir çok hastalığa karşı direnç gelişmektedir.

·        Hormon Sistemleri Aktive Olur:

İnsan hayatında önemli rol oynayan çeşitli hormonal sistemler aktive olarak sağlıklı düzeylerde çalışması sağlanır. Zayıf çalışan hormonlar normal düzeylere gelirken insan bedeninin aşırılığa izin vermeyen kontrol sistemi sayesinde zararlı sonuçlar gelişmez.

·        Yorgunluğu Giderir, Zindelik Verir:

Özellikle adale dokusunda artan kan dolaşımı sayesinde yorgunluk hissi ve ağrıya neden olan laktik asit gibi maddelerin süratle uzaklaştırılmasını sağlar. Bu sayede seans sonrası kısa bir dinlenmeden sonra çok daha rahatlamış ve zinde halde günlük yaşama devam edilir.

·        Ağrı Giderici Etkiler:

Ağrıya neden olan temelde dokularda bazı zararlı toksinlerin birikmesi, çeşitli nedenlere bağlı ödemler, dolaşım bozuklukları ve yetersizlikleridir. Isı, nem ve ozon oksijen yardımıyla artan dolaşım, azalan ödem ve toksinlerin ortamdan uzaklaştırılması ağrı hissinin yok olmasını sağlar.

·        Mikroptan Arınma:

İnsan derisi vücudu dış ortamdan gelebilecek çeşitli mikroplara karşı korur. Fakat birçok mantar, bakteri deriye nüfuz ederek çeşitli hastalıklara neden olur. Ozon ve oksijenin yardımıyla bu tür zararlı mikro organizmalara öldürülüp etkisiz hale getirilir. Bu sayede temiz, sağlıklı bir cilde sahip olunur.

·        Yaşlanma Etkilerinin Giderilmesi:

Geçen yıllar ve çeşitli etkilerle cildimiz her geçen gün biraz daha yaşlanır. Zararlı ışınlar, toksik maddeler derinin hücrelerinin yaşlanmasına, kurumasına ve buruşmasına neden olur. Uygun nem ve ozon oksijenin yardımıyla deri hücreleri daha sağlıklı hale gelirler. Yeni hücreler gelişir. Üst yüzeyde bulunan ölü ve yaşlı hücreler dökülerek alttan genç, sağlıklı hücrelerin gelmesi sağlanır.

·        Selülitleri Giderir ve Oluşumunu Önler:

Deri ve deri altındaki dokuların oksijenlenmesinin, dolaşımının azalmasının sonucu olarak selülit oluşur. Hücrelerdeki atık maddelerin uzaklaştırılması, deri altı yağ dokusunun oksijenlenerek dolaşımının artması, yağların yakılması ve dokuların sağlıklı hale amaçlanır. Adeta oksijenle yıkanan dokular çok daha pürüzsüz, temiz ve sağlıklı hale gelir.

·        Stresi ve Stresin Etkilerini Giderir:

Sauna uygulaması esnasında solunum, dolaşım ve kalp damar sistemi çalışması hızlanır. Bu sistemler bir tür egzersiz yapmış olurlar. Aktive olan iç salgı sistemlerinin de etkisiyle strese neden olan hormonal mekanizmalar bu sayede düzene girer. Stres nedeniyle kasılan adale dokuları gevşer. Azalan dolaşım artarak stresin yarattığı rahatsız edici etkiler ortadan kalkar.

·        Kansere Karşı Koruyucu Etkiler:

Kanserin meydana gelmesinde en önemli etkenlerin başında doku ve hücrelerin yetersiz oksijenlenmesi ve toksik maddelerin doklarda birikerek yarattığı olumsuz etkiler gelir. Ozon sauna bu nedene yönelik olarak yararlı etkileri ile kansere karşı koruyucu yarar sağlar.

·        Beyin fonksiyonlarını Geliştirir:

Ozon ve oksijen beyin dokusunun daha iyi beslenmesini, oksijenlenmesini sağlayarak zihin çalışmalarını destekleyici etki gösterir.

·        Ruhsal Şikayetleri Azaltır:

Ozon ve oksijenin salgı sistemlerine olan etkileri ve beyin üzerine yararları nedeniyle uykusuzluk, depresyon gibi şikayetlerin giderilmesinde, ortaya çıkmasının engellenmesinde yararlıdır.

CRYO COOL SOĞUK LİPOLİZ CRYO COOL Bölgesel zayıflama ve Selülit tedavisinde kullanılan SOĞUK LİPOLİZ cihazıdır. Aynı zamanda RADYOFREKANS, VAKUM, LED, INFRARED VE DERMAROLLER ile inceltirken sıkılaştırır. 4 ayrı başlıkla gözaltı torbaları, gıdı-kol-karın-bacak içi sarkmalarında da çok etkilidir.
Excell - Derm PRO II... İğnesiz MEZOTERAPİ cihazıdır. IMRF teknolojisini barındıran "İĞNESİZ MEZOTERAPİ CİHAZI"dır. Acı sızı olmadan kırışıklık, leke, akne, sarkma, gençleşme amaçlı SAÇ ve CİLT MEZOTERAPİSİnde kullanılır. Cihaz 4-6 mm derinliğine kadar mezoterapi solüsyonunu iletir.
RE-FACE PLAZMA ENERJİSİ TEDAVİLERİ AKNE TEDAVİSİ BEN ALIMI İZ- SKAR TEDAVİSİ KILCAL DAMAR TEDAVİSİLEKE KIRIŞIKLIK TEDAVİSİ AMELİYATSIZ GÖZKAPAĞI ESTETİĞİ FİBROMYALJİ TEDAVİSİ
EXCELL DERM PRO II
CRYO COOL SOĞUK LİPOLİZ
ROOBART RIP 25 IP Lazer + Radyofrekans kombinasyonudur. Bir çok dalga boyu kullanılarak farklı tedaviler yapılmasını sağlar. Özellikle kırışık ciltlerin ÜTÜLENMESİ, cilt gençleştirilmesi, sarkma, leke, akne, kılcal damar tedavilerinde kullanılır. Roobart RIP 25 EPIL ise EPİLASYON amaçlıdır.
OZONASAN OZON JENERATÖR OZONASAN ozon jeneratörü, oksijen tüpünden gelen oksijeni OZON' a çeviren digital fotometrik sisteme sahip CE belgeli bir cihazdır. DOĞRU OZON JENERATÖRÜ, DOĞRU DOZ, DOĞRU HASTA, DOĞRU FORMAT ve DOĞRU HEKİM ozonterapide başarı sağlar.
OZONOSAN OZON SAUNA Ozonun bir kabinde sıcak buhar eşliğinde baş hariç ciltten tüm vücuda nüfuz etmesine dayalı terapidir. Cilt yoluyla alınan ozon özellikle ENDOKRİN sistem bozuklukları ve ZAYIFLAMADA kullanılır.
ELEKTROTERAPİ Galvanik elektrik akımının vücuda titreşimi ileten özel petler aracılığı ile verilmesi işlemidir. Kasları sıkılaştırıp güçlendirirken sağladığı vazodilatasyon ile yağların erimesini sağlayan bir işlemdir. İşlem bittikten sonra titreşimler 72 saat devam ettiğinden etkisi de aynı şekilde devam eder.
PRP SANTRİFÜJ SİSTEM Sağlıklı PRP (Platalet Rich Plazma) eldesi için orijinal tüplerin yanı sıra iyi bir PRP santrifüj cihazı gerekir. L 500 PRP santrifüj sistemi bir sabit, iki açılır rotor ,5000 devirle yüksek yoğunluklu PRP elde edilmesini sağlar.
LAZER AKUPUNKTUR Lazer Akupunktur; hücre uyarıcı, ödem çözücü, ağrı kesici ve damar genişletici ekileriyle akupunktur iğnelerinin yaptığı etkiyi can acıtmadan yapar.Lazer nöral terapide zar potansiyelini yaklaşık 90 mV. ‘a kadar yükselten prokain’e benzer bir etkiye sahiptir. Lazer ışınındaki enerji hücre potansiyel
ELEKTROAKUPUNTUR Elektroakupunktur: akupunktur noktalarına veya ağrılı bölgelere düşük frekanslı elektrik akımı verilmesi ile yapılan tedavi yönteminin adıdır.
KULAK ELEKTROAKUPUNKTUR Agiskop cihazı ile kulaktaki akupunktur noktalarının 7 ayrı alanda farklı frekanslarda elektrik akımıyla uyarılması ve tedavisinde kullanılan cihazdır.
DERMAPEN Dermapen ucunda 12 adet titanyum iğnesi olan kalem şeklinde elektrikle çalışan bir cihazdır.
DERMAROLLER 540 adet titanyum iğne ucu içeren cilt üzerinde gezdirildiğinde kendi etrafında dönerek cildin stratum corneum tabakasını inceltip delen mezoterapi için ön hazırlık cihazıdır.