TV Programı Geri Dön
DEĞİŞTİR KENDİNİ Değişim " KALP, BEDEN, ZİHİN ve RUH " dengesi önemlidir. Biri değişirse diğerleri de değişme olasılığı taşır . Değişimi estetilk ile bedende koçluk ve NLP ile zihin ve ruhta ayaktaki hastaya uygulanan yoğun bakımda iç organ sağlığında değişim gerçekleşir.
Bölümü İzle
Saç Mezoterapisi Mezoterapi problemli bölgeye, uygun ilacın az ve sık dozlarda cilt yoluyla enjeksiyon şeklinde uygulanması yöntemidir. Cilt sarkmasını gideren mezoterapinin adı ise “Mezolifting”dir.
Bölümü İzle
Saç Mezoterapisi Mezoterapi yöntemi Fransa’da 1952 yılında Dr.Pistor tarafından geliştirilmiş ve 50 yıldan fazla süredir Avrupa’da uygulanmaktadır. Yalnızca Fransa’da 15.000 hekim mezoterapi uygulamaktadır.
Bölümü İzle
Lazer Epilasyon İstenmeyen tüylerden kurtulmanın kadın ve erkekte ki en etkili yolu kıl kökünde ki " MELANİN" i gören ışık enerjisini ısıya çevirerek yakan son teknolojiye ait cihazlardır
Bölümü İzle
Botox Uygulamaları Estetik uygulamalarından, yaşla birlikte belirginleşen mimik çizgilerini hafifletmek ya da ortadan kaldırmak amacıyla kullanılan, kolay ve güvenilir bir yöntemdir. Kırışıklıkları açar.
Bölümü İzle
Botox Uygulamaları Latince adı “Clostridium botulinum” olan bakterinin salgıladığı toksinin, labaratuarda işlenip zayıflatılarak insan için tedavi edici hale getirilmiş şekline “BOTOX” denir. Yani botox bir bakteri toksinidir yılan zehri değildir.
Bölümü İzle
Dolgu uygulamaları Hacim kaybı medikal estetik alanında “DOLGU MADDELERİ” ile yerine konur. Dolguların içerik maddesi genellikle bağ dokusunun ana maddesi olan “Hyalüronik Asit” isimli maddedir. Dolgular, yüze hacim kazandırmak, ince çzgilerin giderilmesi, G shot gibi çeşitli amaçlarla yıllardır kullanılırlar.
Bölümü İzle
Leke Tedavileri Deri rengini asıl belirleyen MELANİN" dir. Melanin, melanosit adı verilen özel epiderm hücreleri tarafından sentezlenir ve dağıtılır. Melaninin derideki miktarı ve dağılımı insan derisinin üç ana renginin (siyah, esmer ve beyaz) esasını oluşturur.
Bölümü İzle
Sarkma Tedavileri Yaşlanma ve yerçekiminiin ortak etkisi gevşeme ve sarkmadır. Yaş ilerledikçe "FİBROBLAST " adı verilen bağ dokusu hücreleri yaşlanır ve "KOLLOJEN - ELASTİN LİF" üretimlerini azaltırlar. Lifler gevşedikçe aralarından yağ dokusu yerçekimiyle kayar ve sarkma meydana gelir.
Bölümü İzle
Dolgu Dudak dolgusu, ağız ve dudak kenarı konturlarında etkindir. Dolgular aynı zamanda gözaltı dolgusu, küçük çeneyi büyütme, cilt gençleştirme, yüz germe, göz çevresi kırışıklığının giderilmesi için de kullanılır. Günümüzde yeni çıkan dolgular ile ameliyatsız meme ve popo büyütme, kalça kenar boşluklarını doldurmak kolaylıkla sağlanabilmektedir.
Bölümü İzle
Obezite Zayıflamak son derece ciddi bir iştir. Önce labaratuar, hormon, radyolojik, gıda intoleans test analizler ile "NEDEN" "SONUÇ" ilişkisi incelenir. Ardından "VÜCUT ANALİZİ" yapılır.
Bölümü İzle
Akupunktur Vücutta fiziksel, zihinsel, ruhsal bir enerji akışı vardır. ENERJİ AKIŞI tepeden tırnağa belli yollar yani meridyenler izler. Bu yollar üzerinde belli noktalar trafo merkezleri gibidir. Bu noktalara akupunktur noktaları denir
Bölümü İzle
Ozon Terapi Ozon bir gazdır. Tedavi amaçlı kullanılacak ozon gazı Medikal Ozon Jeneratörlerinde saf oksijenden üretilir. Üretilen ozon tedavide daima oksijen ile karışım halinde kullanılır. Medikal amaçlı, tek başına saf ozon kullanılmaz. Tedavide kullanılacak bu karışımda oksijen / ozon oranı % 95 - 99,5 arası
Bölümü İzle
Prp PRP, “Platalet Rich Plasma- platelet yönünden zenginleştirilmiş plazma uygulaması” adı verilen tedavi yönteminin kısaltılmış ismidir. Platalet diğer adıyla trombosit denen hücreler saldıkları “BÜYÜME FAKTÖRLERİ= GF” nedeniyle hasarlı dokuda onarım sağlarlar.
Bölümü İzle
Akne Tedavisi Akne nedeni olan "Propioniumbacterium acnes" "MAVİ IŞIK TERAPİSİ" ile parçalanır. Kimyasal peelingle ve cilt antiseptik kombinasyonu ile cilt onarılarak tedavi olur.