KULAK ELEKTROAKUPUNKTUR Geri Dön

KULAK ELEKRO AKUPUNTUR:

Kulak elektro akupunktur cihazı hasta ve problemli noktaları teşhis eder ve 7 farklı Nogıer frekansı (A, B, C, D, E, F, G) ile elektrik stümülasyonu yaparak tedavi eder. Kulak elektro akupunktur cihazı birçok hastalığın tanı ve tedavisinde kullanılır.

KULAK ELEKRO AKUPUNKTUR ENDİKASYONLARI :

KULAK VE VÜCUT AKUPUNKTUR- ELEKTROAKUPUNKTUR' unun bilinen en güçlü etkileri OBESİTE ve AĞRI TEDAVİleridir.Akupunktur; ağrının nedeni ne olursa olsun ( travma, dejeneratif hastalık ağrıları, kronik ağrı, ameliyat sonrası ağrılar, romatizma ağrıları,  enfeksiyona bağlı ağrılar,..vs) ağrıyı giderir. İlerlemiş eklem kireçlenme ve hasarlarında (4. derece artroz) ağrıyı giderse bile eklem hasrını geri döndüremeyebilir.

Analjezik etki (Ağrı kesici etki): AKUPUNKTUR özel noktalarına uygulanan akupunktur - elektro akupunktur ağrıyı hızla  giderir. Baş ağrıları, bel ağrıları, boyun ağrıları, kol, omuz, el bileği ağrıları, romatizmal ağrılar ve diğer benzer ağrılarda bazı spesifik noktalar kullanılarak ağrı kesici etki sağlanır.

Verilen uyarılar "KAPI KONTROL TEORİSİ" ile açıklanan sinir ileti ağının omurilik düzeyinde alıcı (reseptör) kapanmasına sebep olur. Ağrı daha 2. motor nöron denilen omurilik düzeyinde bloke olduğundan Merkezi Sinir Sistemine (MSS) yani beyne ulaşamaz. Kapı kontrol teorisi R. Melzack ve P. D. Wall tarafından öne sürülmüş ve o tarihten beri algolojik tedavilerin de esasını oluşturmuştur.

Akupunktur, Elektro akupunkturun Ağrı tedavisilerinnde ki bir diğer etkisi de  “ENDORFİN SEKRESYON TEORİSİ” dir (B. Pommeranz,1976). Endorfin vücudun kendi ürettiği ÇOK GÜÇLÜ AĞRI KESİCİDİR. Özellikle kronik ağrı hastalarında endorfin azalmıştır. Akupunktur morfinden çok daha güçlü ağrı kesici olan endorfinlerin salınımını ve miktarını artırır.

Akupunktur ve Elektroakupunktur ağrı tedavilerinde ağrının önemli nedenlerinde biri olan PROSTAGLANDİN'leri azaltır, ACTH ve KORTİZOL salınımını artırır.

Sedasyon etkisi: Akupunktur ve Elektro akupunktur beyin EEG dalgalarında delta ve teta dalga aktivitelerinde değişim yaratır. Tedavinin bu etkisinden uykusuzluk, anksiete, ilaç bağımlılıkları, epilepsi ve bazı ruhsal problemlerin tedavisinde yararlanılır.

Homeostazis - Düzenleyici etki:  OTONOM SİNİR SİSTEMİ denilen sempatik - parasempatik sinir sistemi dengelenmesi akupuntur ve elektro akupunkturun esasını oluşturur. Bu sistem hastalıkların varlığında kolayca bozulur akupunktur ile de onarımı mümkündür. Otonom sinir sistemi motor sinir sisteminden farklı etkileri olan sinir sistemidir.

Bağışıklığı yükseltme etkisi:  Akupunktur ve elektro akupunktur; "RETİKÜLOENDOTELİAL SİSTEM" denilen vücudun hastalıklara karşı direncini artıran, bağışıklık sistemini kuvvetlendiren sistemi harekete geçirir. Burada beyaz hücrelerin çoğaldığı, vücudun direnç gücünü oluşturan gamaglobülinler, antikor ve diğer substansların yükseldiği görülür. Birçok vakada antikor titrasyonunun iki-dört kat arttığı gözlenmiştir..

Psikolojik etki: Akupunktur ve elektro akupunktur psikolojiyi önemli ölçüde etkileyen dopamin ve serotonin gibi mediatörleri artırır. Aynı zamanda vücutta diaem etkisi gösterir. Bu etki orta beynin retiküler formasyonu ve beynin diğer önemli yerlerinden sağlanır.

Motor Tamir etkisi: Akupunktur ve elektro akupunktur sinir hasarı ve paralizilerde iyileşmeyi artırır. Organ hasar ve hastalıklarında, organ disfonksiyonlarında (karaciğer, safra kesesi, mide, ince bağırsak, kalın bağırsak, pankreas, böbrek, troid, sürrenal bez, timus..vb)  akupunktur ve elektro akupunktur etkindir.

Allerji Tedavisi: Kortizol sistemine etkileri akupunktur ve elektro akupunkturun allerji tedavisinde etkin olmasını sağlamıştır. Allerjik astım, neurodermitis vb..

İlgili resim
CRYO COOL SOĞUK LİPOLİZ CRYO COOL Bölgesel zayıflama ve Selülit tedavisinde kullanılan SOĞUK LİPOLİZ cihazıdır. Aynı zamanda RADYOFREKANS, VAKUM, LED, INFRARED VE DERMAROLLER ile inceltirken sıkılaştırır. 4 ayrı başlıkla gözaltı torbaları, gıdı-kol-karın-bacak içi sarkmalarında da çok etkilidir.
Excell - Derm PRO II... İğnesiz MEZOTERAPİ cihazıdır. IMRF teknolojisini barındıran "İĞNESİZ MEZOTERAPİ CİHAZI"dır. Acı sızı olmadan kırışıklık, leke, akne, sarkma, gençleşme amaçlı SAÇ ve CİLT MEZOTERAPİSİnde kullanılır. Cihaz 4-6 mm derinliğine kadar mezoterapi solüsyonunu iletir.
RE-FACE PLAZMA ENERJİSİ TEDAVİLERİ AKNE TEDAVİSİ BEN ALIMI İZ- SKAR TEDAVİSİ KILCAL DAMAR TEDAVİSİLEKE KIRIŞIKLIK TEDAVİSİ AMELİYATSIZ GÖZKAPAĞI ESTETİĞİ FİBROMYALJİ TEDAVİSİ
EXCELL DERM PRO II
CRYO COOL SOĞUK LİPOLİZ
ROOBART RIP 25 IP Lazer + Radyofrekans kombinasyonudur. Bir çok dalga boyu kullanılarak farklı tedaviler yapılmasını sağlar. Özellikle kırışık ciltlerin ÜTÜLENMESİ, cilt gençleştirilmesi, sarkma, leke, akne, kılcal damar tedavilerinde kullanılır. Roobart RIP 25 EPIL ise EPİLASYON amaçlıdır.
OZONASAN OZON JENERATÖR OZONASAN ozon jeneratörü, oksijen tüpünden gelen oksijeni OZON' a çeviren digital fotometrik sisteme sahip CE belgeli bir cihazdır. DOĞRU OZON JENERATÖRÜ, DOĞRU DOZ, DOĞRU HASTA, DOĞRU FORMAT ve DOĞRU HEKİM ozonterapide başarı sağlar.
OZONOSAN OZON SAUNA Ozonun bir kabinde sıcak buhar eşliğinde baş hariç ciltten tüm vücuda nüfuz etmesine dayalı terapidir. Cilt yoluyla alınan ozon özellikle ENDOKRİN sistem bozuklukları ve ZAYIFLAMADA kullanılır.
ELEKTROTERAPİ Galvanik elektrik akımının vücuda titreşimi ileten özel petler aracılığı ile verilmesi işlemidir. Kasları sıkılaştırıp güçlendirirken sağladığı vazodilatasyon ile yağların erimesini sağlayan bir işlemdir. İşlem bittikten sonra titreşimler 72 saat devam ettiğinden etkisi de aynı şekilde devam eder.
PRP SANTRİFÜJ SİSTEM Sağlıklı PRP (Platalet Rich Plazma) eldesi için orijinal tüplerin yanı sıra iyi bir PRP santrifüj cihazı gerekir. L 500 PRP santrifüj sistemi bir sabit, iki açılır rotor ,5000 devirle yüksek yoğunluklu PRP elde edilmesini sağlar.
LAZER AKUPUNKTUR Lazer Akupunktur; hücre uyarıcı, ödem çözücü, ağrı kesici ve damar genişletici ekileriyle akupunktur iğnelerinin yaptığı etkiyi can acıtmadan yapar.Lazer nöral terapide zar potansiyelini yaklaşık 90 mV. ‘a kadar yükselten prokain’e benzer bir etkiye sahiptir. Lazer ışınındaki enerji hücre potansiyel
ELEKTROAKUPUNTUR Elektroakupunktur: akupunktur noktalarına veya ağrılı bölgelere düşük frekanslı elektrik akımı verilmesi ile yapılan tedavi yönteminin adıdır.
KULAK ELEKTROAKUPUNKTUR Agiskop cihazı ile kulaktaki akupunktur noktalarının 7 ayrı alanda farklı frekanslarda elektrik akımıyla uyarılması ve tedavisinde kullanılan cihazdır.
DERMAPEN Dermapen ucunda 12 adet titanyum iğnesi olan kalem şeklinde elektrikle çalışan bir cihazdır.
DERMAROLLER 540 adet titanyum iğne ucu içeren cilt üzerinde gezdirildiğinde kendi etrafında dönerek cildin stratum corneum tabakasını inceltip delen mezoterapi için ön hazırlık cihazıdır.