ANTI-AGEING Geri Dön
ANTİ-AGEING TERAPİLER VE REJUVENASYON
(ONARIM VE YENİLENME TERAPİLERİ)
“SAĞLIĞI KORUMAK, SAĞLIKLI KALMAK EN ÖNEMLİ GENÇLİKTİR.”

Anti-ageing nedir? Anti-ageing = Yaşlanma ve yaşlanma etkilerinin geri alınması, bedensel ve ruhsal anlamda daha sağlıklı, daha zinde olmak demektir. ANTI-AGEING BAKIŞ ayaktaki insana tam anlamıyla "YOĞUN BAKIM" tedavisidir.
Yaşlanmaya neden olan etmenler nelerdir? Hızlı ve kötü yaşlanmak iç ve dış etmenlerle olur. Kötü oksijenlenme ve serbest radikallerin ortaya çıkması yaşlanmanın ve hastalıkların ana öncülleridir. DOĞRU OKSİJEN VE DETOKS anti-ageing tedavisinin şaşmaz ikilisidir.
Serbest radikal nedir? Serbest radikaller vücuda son derece zarar veren "REAKTİF OKSİJEN TÜREVLERİ" dir. Yaşlanmanın ve hastalıkların ana kaynaklarıdır. Vücutta "OKSİDATİF STRESS" yaratırlar.
Serbest radikal hasarından ve yaşlandırmasından nasıl korunulur? Serbest radikallerin zararına karşı vücudunun savunma mekanizmaları vardır. ANTİOKSİDAN ENZİMLER, Düşük molekül ağırlıklı ANTİOKSİDANLAR, Bazı BESİNLER, ANTİOKSİDAN TEDAVİ DESTEĞİ, bazı VİTAMİNLER vücudu serbest radikallere karşı korurlar.
Antioksidan terapi neden gereklidir? Vücudun serbest radikallere karşı geliştirdiği SAVUNMA mekanizmalarını korumak ve BAĞIŞIKLIK sistemini güçlendirmek. vücudun direncini artırmak amaçlı ANTİOKSİDAN TERAPİlere gereksinim duyulur.
Anti-ageing terapide amaç: Yaşlanma sürecini yavaşlatmak . Yaşlanma sonucu oluşabilecek hastalıkları önlemek . Güç kaybına engel olmak . Kireçlenmeleri ve ağrıları önlemek . Tansiyon, nabız, şeker, kolesterol, trigliserid dengesini sağlamak VE ELBETTE Kİ DAHA GENÇ BİR GÖRÜNÜM SAĞLAMAK AMAÇTIR.
Anti-Ageing terapi etkileri nelerdir? Yaşlanma işlevlerinin yavaşlatılması .İstenen fiziksel ve zihinsel faaliyetlerin maksimum düzeye çıkartılması . Yorgunluk ve depresyonun azaltılması. Duygu durumunun düzeltilmesi, Bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi, ANTİOKSİDATİF KAPASİTE ARTIŞI, vücut yağ oranının azaltılması
Metabolik sendrom içeriği. İleri yaşlardaki kalp, şeker, kanserin habercisidir Metabolik sendrom. BMI (Body Mass Index = Boy Kilo Oranı), Bel çevresi .Tansiyon, İnsülin direnci,. Kan şekeri, .Trigliserid, HDL, LDL, Karaciğer yağlanması, PCO (Polikistik Over), Subklinik enflamasyon, Koroner arter hastalığı, Vasküler Hasar
Antiageingte hangi ölçümler yapılır? Hemogram ve rutin biyokimya testleri (Karaciğer fonsiyon testleri kolesterol, trigliserid, böbrek testleri..vs), CRP, 25 OH vit D, şeker, HbA1C,Troid fonksiyon testleri, İnsülin düzeyi
Anti-ageing” hormonal terapi nedir? Yaşlanmanın en önemli faktörlerinden bir diğeri de zamanla vücutta oluşan hormonal dengesizliklerdir. Özellikle GH, İnsülin, IGF 1, Troid hormonları, Melatonin ve Sex hormonları eksiklikleri giderilmelidir.
Bedene yapılan uyarılar ile Anti-ageing nasıl yapılır? Yaşlanmanın en önemli mekanizmalarından biri vücudun kendi kendini onarma becerisinin azalmasıdır. Onarma kapasitesini artırmak için vücudu kısa süreli küçük streslere maruz bırakma durumuna "HORMEZİS" denir.