OZONTERAPİ Geri Dön

OZON nedir? Ozon bir gazdır. Tedavi amaçlı kullanılacak ozon gazı Medikal Ozon Jeneratörlerinde saf oksijenden üretilir. Üretilen ozon tedavide daima oksijen ile karışım halinde kullanılır. Medikal amaçlı, tek başına saf ozon kullanılmaz. Tedavide kullanılacak bu karışımda oksijen / ozon oranı % 95 - 99,5 arası
OZONTERAPİ Ozonterapi tamamlayıcı bir tedavi yöntemidir.. OKSİDATİF STRESİ (toksin artışı) ve bunun yarattığı hücre hasarı ve hastalıkları yok etmeye yönelik iş gören bir tıp yöntemidir. Ozon oksidatif stresi yok ettiği gibi OKSİJEN kullanımını artırarak hücreleri daha genç ve dinç hale getirir.
Ozon nasıl etki eder? Ozon "O3" molekülüdür. Vücuda girdiği anda bir yandan "O2 = OKSİJEN" etkisi gösterirken kalan 3. O atomu serbest radikal denilen toksik moleküllere yapışarak DETOKS etkisi yapar. Ozon vücuuta BAHAR TEMİZLİĞİ sağlar.
Ozonun "OKSİJEN" etkisi nasıldır? "6" ay ALP'lerde yaşamak gibi birşeydir.. OZON' un OKSİJEN ETKİSİ..Hücrelere oksijen girdikçe oksijen yanar ve ATP denilen enerji açığa çıkar. Bu enerji daha sağlıklı, enerjik, dinç ve aktif dokular ve bireyler yaratır.
Kan yoluyla verilen ozon = OZON MAJOR TERAPİ Ozon Major tedavisi; steril vakumlu boş bir serum şişesine damardan "100 cc" kan alınıp ozonlanıp aynı damar yoluyla geri verilmesi işleminin adıdır. Ozon majör tedavinin amacı daha genç, dinç, sağlıklı, güçlü bir bedendir. Gerek ruhsal gerek fiziksel iyilik hali sağlar.
Ayrıntılar Ozon Majör tedavisi "DETOKS" sağlar mı? Ozon "O3" molekülüdür. Vücuda girdiği anda bir yandan "O2 = OKSİJEN" etkisi gösterirken kalan 3. O atomu serbest radikal denilen toksik moleküllere yapışarak DETOKS etkisi yapar. Ozon vücuuta BAHAR TEMİZLİĞİ sağlar.
Ozonterapi hangi HASTALIKLARDA kullanılır? Ozon dokuları oksijenlendirip toksin temizliği de yaptığından "HÜCRE HASARINI ONARIR". Hücreyi onarmak hastalıklarda çözümün kendisidir. Ayrıca ozon bağışıklık sistemini de güçlendirdiğinden hastalıkların oluşumunda da engel yaratır.
Ozon hangi yollarla alınabilir? ,• OZON MAJOR / Kan yıkama • OZON MİNÖR / Kas İçi Uygulama • OZOPUNKTUR • Rektal insuflasyon • Vajinal insuflasyon • Ozol kulak insuflasyonu • Ozol nazal insuflasyon • Torbalama • İntraartiküler = Eklem içi uygulama • Cilt altı ve cilt lezyon içi uygulama • Transdermal Ozonterapi
OZON MİNÖR ne işe yarar? KAS İÇİNE (Kol ya da kalça) yapılan KAN + OZON karışımına OZON MİNÖR denir. Ozon minör HÜCRESEL BAĞIŞIKLIĞI artırır. Özellikle gribal enfeksiyon, akne, allerji tedavilerinde çok etkindir.
OZON TORBALAMA ne zaman uygulanır? OZON TORBALAMA el - ayak, kol - bacak gibi uzuvların yara, yanık, gangren, diabete bağlı dolaşım bozuklukları, mantar gibi şikayetlerinde özel bir torba içine konarak ozonlaması işlemidir.
OZON SAUNA nedir? Belli bir dereceye kadar ısıtılmış kabin içinde BUHAR + OZON karışımının boyun altındaki tüm vücuda cilt yoluyla verilmesi işlemidir. OZON SAUNA ruhsal ve fiziksel iyilik hali sağlar. Kilo verdirici, selülit giderici, toksin atıcı, sindirim ve dolaşım sistemini düzenlemek, cildi güzelleştirmek gibi
Ozopunktur nedir? Ozonun AKUPUNKTUR noktalarına yapılması işlemidir. Akupunktur tedavisi etkilerinin çok daha hızlı olmasını sağlayan bir tedavi yöntemidir. Özellikle AĞRI ZAYIFLAMA ALLERJİ TEDAVİLERİNDE çok etkindir.
OZONTERAPİ hangi hastalara uygulanmaz? Ozonterapi özellikle HEMOFİLİ gibi kanamalı hastalıklarda ve toksik düzeyde HİPERTROİDİ hastalarında kontrendikedir. Kronik tekrarlayıcı pankreatit, yeni geçirilmiş kalp krizinde de kullanılmaz.
OZONTERAPİ komplikasyonları nelerdir? Klinik çalışmalarda ozonterapi komplikasyon oranı %0,00007 dir. Uygulama sırasında tansiyon düşüklüğü, bir süre yorgunluk, uykusuzluk, halsizlik, bulantı gibi reaksiyonlar çok nadir olabilir.