V LİFT Geri Dön
V LİFT nedir? V LİFT cilt altına "ERİYEBİLEN" özel iplerin yerleştirilmesiyle yapılan bir SARKMA, KIRIŞIKLIK ve CİLT YENİLEME tedavisidir. "AĞ" gibi yerleştirilen ipleri vücudun yok etme çabası kollojen üremesine ve ip etrafına sarmallanmasına neden olur.
V LİFT TEDAVİSİ ne işe yarar? V LİFT öncelikli olarak SARKMA tedavilerinde " AMELİYATSIZ DEVRİM" niteliğindedir. Yeni kollojen, elastin üretimini artırdığı gibi varolan kollojenin de güçlenmesini sağlar. V LİFT bir başka kullanım alanı KIRIŞIKLIK tedavisidir. Ayrıca doku onarımı sayesinde CİLT YENİLEME yaparlar..
V LİFT hangi bölgelerin tedavisinde kullanılır? V LİFT; yüz estetiğinde, gıdı ve boyun germede, kol - bacak içi toparlamada, diz kapağı üstü sarkmalarda, meme - popo dikleştirmede kullanılır. Ayrıca cilt toparlanması istenen başka bölgelerde de kullanılabilir.
V LİFT dışında SARKMA tedavilerinde başka neler kullanılır? Yerçekinin karşı konulmaz gerçeği ve MEDİKAL ESTETİK...Lazer, Lazer peeling, Kimyasal peeling, Soğuk Lipoliz, Radyofrekans, LED, Infrared,, Vakum, İğnesiz mezoterapi,Mezolifting, Mezoterapi ameliyatsız diğer yöntemlerdir.
V LİFT uygulaması can acıtan bir işlem midir? V LİFT uygulaması ameliyatsız izsiz bir yöntemdir. Sadece lokal anestezik bir kremle cilt uyuşukluğu sağlanması yeterlidir. Cilt altı yağ dokusunda sinir ucu olmadığından kişi belli belirsiz iğne girişlerini hissedebilir.
V LİFT uygulamalarının yan etkisi var mıdır? V LİFT düşük risk taşıyan tıbbi uygulamalardan biridir. Asimetri, ip uçlarının deriden çıkması, ipin dıştan görünmesi gibi uygulama hatasına bağlı problemler yaşanabilir.
V LİFT herkese uygulanabilir mi? V LİFT hafif-orta dereceli sarkma ve kırışıklıklara uygulanmalıdır. Cilt yaşı 30 üzeri hastalar tercih edilmelidir. Sorunu ilerlemiş vakalar cerrahiye yönlendirilmelidirler.
V LİFT etkileri ne kadar sürer? Klasik yüz germe operasyonlarının etkisi ortalama 15 20 yıl sürerken V LİFT ile izsiz yüz germe etkisi ortalama 2 yıl kadar sürer. V LİFT diğer cilt ve cilt altı gençleştirme medikal estetik işlemleriyle kombine edildiğinde kalıcılığını daha uzun süre devam eder.
V LİFT herhangi bir iz bırakırmı? V LİFT cerrahi bir işlem değildir. Bu nedenle ameliyat izi söz konusu değildir. V LİFT iğneleri çok ince olduğundan iğne giriş izi de görülmez. Sadece işleme bağlı gerginlik, ödem, pembelik ya da küçük morluklar oluşabilir.
V LİFT iplerinin özelliği nedir? V LİFT ipleri vücutta belli süreler sonra ERİYEBİLEN iplerdir. İplerin kendisi en fazla birkaç ay kalır; oluşturdukları bağ dokusu ise 2 yıl kadar sürer.