SARKMA-SIKILAŞMA TERAPİSİ Geri Dön
Gevşeme ve sarkmanın nedeni nedir? Yaşlanma ve yerçekiminiin ortak etkisi gevşeme ve sarkmadır. Yaş ilerledikçe "FİBROBLAST " adı verilen bağ dokusu hücreleri yaşlanır ve "KOLLOJEN - ELASTİN LİF" üretimlerini azaltırlar. Lifler gevşedikçe aralarından yağ dokusu yerçekimiyle kayar ve sarkma meydana gelir.
Hangi vücut bölgeleri sarkar? Yüz, kaş, gıdı, boyun - dekolte, kol - bacak içleri, karın, meme ve popo sarkmaları sıktır. Özellikle güneşe maruz kalan yüz bölgesi en sık sarkan bölgedir.
Sarkma oluşmadan önlemi alınabilir mi? Sarkmanın nedeni belli olan bir durumdur. Nedene yönelik alınan önlemler sakma durumunu çok uzun yıllarca geciktirir. Kaliteli beslenme, spor, anti-ageing destek, medikal destek sarkmaya karşı en ciddi önlemlerdir.
Hangi "MEDİKAL ESTETİK" uygulamalar sarkmayı önler ve tedavi eder? Sarkmanın nedeni bellidir. Tedavi de nedene yöneliktir. FİBROBLASTLARI uyarıp KOLLOJEN - ELASTİN üretimini artıran LAZER, FRAKSİLAZER, LAZER RADYOFREKANS, RADYOFREKANS, MEZOTERAPİ, MEZOLİFTİNG, PRP, KİMYASAL PEELİNG, BOTOX, DOLGU, LIQUID LIFTING, V LIFT tüm vücut sarkmalarında kullanılan tedavilerd
İleri düzey sarkmalarda tedavi nedir? Doku onarılamayacak kadar sarkmış ise tek seçenek "CERRAHİ" dir. Özellikle İleri yaş ve ileri dönem sarkmalarda operasyon tek seçenektir.
Sarkma tedavisinde SOĞUK LİPOLİZ VE RADYOFREKANS ne işe yarar? Farklı vücut bölgeleri için farklı başlık taşıyan bir SOĞUK LİPOLİZ + RADYOFREKANS kombinasyon tedavisi ile göz altı sarkma ve torbalanmaları, ameliyatsız yüz germe, tüm bölgesel yağ kırmalar, sıkılaşma sağlanabilir.
Excell-Derm Pro sarkma tedavisinde nasıl etkilidir? Yüz ve vücut sarkmalarında Excell - Derm Pro, 6 mm derinliğe kadar IM RADYOFREKANS tekniği ile sarkma kırışıklık karşıtı, fibroblast uyarıcı solüsyonu iletir. Uyarılan fibroblastlar kollojen ve elastin liflerini üretip sıkılaşma sağlar.
ROOBART RIP 25 sıkılaşmada nasıl etki gösterir? Roobart RIP 25, Radyofrekans ve IP Lazer kombinli farlı dalga boylarıyla fibroblast uyarımı yapan sıkılaşmayla beraber cildi de onaran bir cihazdır.
Sarkma tedavilerinde "V LİFT" ne işe yarar? V LİFT cilt altına yerleştirilen eriyebilen liflerle yapılan bir tür CİLT ASMA yöntemidir V LİFT iplerine vücudun duyduğu reaksiyon fibroblastlardan KOLLOJEN - ELASTİN salınımını tetikler.
Mezoterapi - Mezolifting - Vitamin enjeksiyonlar sarkma tedavilerinde nasıl etkilidir?ı Derin dokuda olmasa bile cilt ve cilt altı dokuda sıkılaşma sağlar. Verilen ilaç cilt yoluyla yine fibroblastlara ve diğer hücrelere ulaşarak sıkılaşma gençleşme sağlar.
Cilt sarkma ve sıkılaşma tedavilerinde Kimyasal Peeling başarılı mıdır? Kimyasal Peelingler daha çok cilt gençleştirilmesiyle ilgilidir.Cilt dokusunun onarımıyla derin dokuda olmasa bile sarkmalar ciddi anlamda düzelir.