AKUPUNKTUR Geri Dön
Akupunktur noktası ve özellikleri Akupunktur noktalarının % 70-80 kadarı tetik noktaları ile aynıdır ve ayrıca bir çoğunun kasların motor noktaları ile aynı olduğu belirlenmiştir. Akunpunktur noktaları deride veya kas dokusu içindedir.
Akupunktur etki mekanizmaları 1. Uyarının yapıldığı akupunktur reseptör bölgesinde lokal etkisi 2. Sinir sistemine olan etkileri: Endojen opioidler salınır. 3. İmnmüniteye etkisi:: Beta ve lösin enkefalin artar. 4. Metabolizma üzerine etkileri:
Akupunktur ile tedavi edilen hastalıklar nelerdir? Dünya sağlık örgütü 300' den fazla hastalığın akupunktur ile tedavisinin mümkün olduğunu deklare etti.
AKUPUNKTUR 5000 yıllık kült bir tedavidir. İnsanlık tarihinin en eski yöntemi bugüne kadar yaşadığına göre ciddi yararları ve temel aldığı ilkelerin sağlamlığı söz konusudur. Farklı ve değişik bir yolla hastalıkları tedavi eden akupunktur tedavisi ALTERNATİF DEĞİL, GERÇEK BİR TERAPİDİR
AKUPUNKTUR nedir? Vücutta fiziksel, zihinsel, ruhsal bir enerji akışı vardır. ENERJİ AKIŞI tepeden tırnağa belli yollar yani meridyenler izler. Bu yollar üzerinde belli noktalar trafo merkezleri gibidir. Bu noktalara akupunktur noktaları denir. Akupunktur ise bu noktalara yapılan iğne ya da lazerle yapılan işlemi adı
Hangi AKUPUNKTUR Yöntemleri vardır? Kulak, Vücut, El, Ayak Akupunkturları BANT, Akupunktur İĞNESİ, ELEKTROakupunktur, LAZERakupunktur, ELEKTROLAZERakupunktur gibi cihazlarla uygulanan akupunktur yöntemleri vardır.
Hastalıklarda AKUPUNKTUR tedavi edici bir yöntem midir? Akupuntur tedavilerinde hastalığın tanısının bilinmesi şarttır. Çünkü kişinin şikayetleri gerçekte bedenin "YARDIM ÇAĞRISI" dır. Şikayetleri baskılamak sorunun büyümesine neden olabilir. Akupunktur hastalıkların nedenini tedavi eder.
AKUPUNKTUR nasıl İŞLEV görür? Geleneksel Çin Tıbbı; bedendeki ana organların ve sistemin çalışmasını kontrol eden "CHİ ENERJİSİ = HAYAT GÜCÜ" ile çalıştığını ifade eder. CHİ enerjisi vücutta "MERİDYEN" olarak tanımlanan belirli hatlar izler ve bir organdan diğerine her zaman aynı yönde hareket eder. Akupunktur kulak, vücut
Akupunktur; iğne, lazer ve / veya Moxa kullanarak CH'İ enerji dengesini nasıl sağlar? Akupunktur meridyenler üzerindeki belirli noktalardan tıpkı bir anahtar gibi enerji akışını kontrol eder. CH'İ Enerji akış dengesinin düzelmesi hastada "HIZLI" ve "SOMUT" belirtiler gösterir.
"ENERJİ DENGESİ" bozulması nasıl ölçülebilir? Cin tıbbında YİN - YANG ve BEŞ ELEMENT TEORİSİ hakimdir. Bunların iyi bilinmesi ve ayrıca kullanılan kulak dedektörleri gerekli ölçümleri sağlarlar. Akupunktur uzmanının bu pernsipleri ve denge durumlarını çok iyi bilmesi gerekmektedir.
Akupunktur Uzmanının teşhis yöntemleri nelerdir? Akupunktur tedavilerinde kişinin hangi "ELEMENT" dengesizliğine sahip olduğunun keşfedilmesi ve o hastalığın hangi meridyenlere ait olduğunun bilinmesi gerekir. Bu karmaşık konuları Akupunktur uzmanı hekimin mutlaka bilmesi gerekir.
Akupunktur uzmanı tanı için nelere bakar? Aynı anda birçok meridyen bozulmuş olabilir. Çünkü meridyenler birbirlerini etkilerler.Önemli olan esas hangi meridyenden problemin başladığıdır. Ana kaynağa bakmak hem tanı hem de tedavide gereklidir.
AKUPUNKTUR İĞNELERİNİN özellikleri nelerdir? Akpunktur iğneleri kullanım amacına göre altın, gümüş ve çelik niteliğindedir. Küçük, orta ve büyük boy olmak üzere farklı botutta iğneler kullanılır. Bir saç teli kalınlığındadırlar. Tek kullanımlık olarak kişiye özel açılır ve atılırlar.
AKUPUNKTUR hangi hastalıklarda fayda sağlar? Akupunktur kişiye bir bütün olarak bakar. Hastalıkların değil hastalıkların altında yatan "ENERJİ DENGESİZLİĞİNİ" düzeltir. Hastalığı değil HASTA tedavi edilir.
AKUPUNTUR tedavilerinin amaçları ve sonuçları nelerdir? Hastalıkların şiddetine ve durumuna göre ve konulan tanının doğruluğuna, hekimin bilgi - becerisine göre başarı oranı - hızı değişir.
Akupunktur tedavisi olurken ilaç almak sorun yaratır mı? Akupunktur tedavisi daha yavaş etki göstereceğinden "İLAÇ TEDAVİSİ" kesilmez. Akupunktur etkisini göstermeye başladığında çoğu hastalıkta ilaçlar kontrollü bir şekilde azaltılıp kesilebilir.
Akupunkturun değişik kullanım alanları nelerdir? Hastalıkların iyileşmesinin neden yönelik tedavilerle mümkün olduğu açıktır. Nedenler mümküne ortadan kaldırılmalıdır.