FİTOTERAPİ AROMATERAPİ Geri Dön
KLİNİK AROMATERAPİ II Klinik aromaterapi birçok hastalığın tedavisinde (migren, artroz, gut gibi ağrılı hastalıklar, yara iyileşmeleri, infertilite, enfeksiyon hastalıkları, menapoz, öksürük, detoks,.) kullanılan önemli destek yontemidir.
KLİNİK AROMATERAPİ Aromaterapi, bitkilerin yapraK, kök ve çiçeğinden DİSTİLASYON (damıtma) tekniği ile çok yoğun olarak elde edilen uçucu yağ özlerini kullanarak hastalıkları önlemek veya oluşmuş hastalıklarda vücudun bağışıklığını güçlendirerek kendi savunma sistemini desteklemek için kullanılan bir tekniktir.
FİTOTERAPİ Nedir? FİTOTERAPİ "bitkilerin eczacılık ve hekimlik kontrolünde" hastalıkların tedavisinde kullanılmasıdır. Bitkilerin toprak üstü ve altı kısımlarının veya bunların karışımlarının, ham madde veya bitkisel preparat şeklinde taşıyan, günümüz ilaç teknolojisine uygun olarak hazırlanmış tıbbi ürünlerdir.
FİTOTERAPİ Hangi Hastalık tedavilerine yardımcıdır? Fitoterapi romatizmal hastalıklardan, allerjik hastalıklara, gribal enfeksiyonlardan mide rahatsızlıklarına depresyondan ödeme kadar birçok hastalık için destektir.
FİTOTERAPİK Bikiler: Avenae sativa =Yulaf Serbest silisyum ve mineral oranı çok yüksektir. Esas etkisini de bunlar sağlar. Ayrıca B grubu vitaminler, aminoasitler, polisakkaritler,demir, mangan, çinko içerir. İçeriğinde ki gramin sakinleştirici etkili; yüksek lif içeriği diyet ve kolesterol düşürülmesinde etkilidir.
FİTOTERAPİK Bitkiler...ÇÖREK OTU (NİGELLA SATİVA) Çörek otunda bulunan tymoquinon, nigellon ve alfa-pinen gibi eterli yağlar bağışıklık sistemini güçlendirir. Hem hücresel (T helper ve nötrofil aktivasyonu) hem de humoral=salgısal (antikor, lökotrien..) bağışıklığı güçlendirir. İltihap gidericidir.
Fitoterapik Bitkiler...ZERDEÇAL (CURCUMA LONGA) Bağışıklık sistemini güçlendirir, diabeti dengeler, kolesterolü dengeler, romatizmal ağrıları geçirir. Kanser tedavisinde destekleyicidir.
FİTOTERAPİK Bitkiler...BİBERİYE (ROSALINUM OFFICINALIS) Biberiye (Rosmarinus officinalis), ballıbabagiller (Lamiaceae) familyasından iğneye benzeyen ince yapraklı, daima yeşil kalan bir bitki türüdür. Mor çiçekli ve çalı görünümlü bitkidir. Akdeniz çevresinde yaygın olarak yetişen bitkinin genç sürgünleri bahar olarak kullanılır.
TERE OTU (LEPİDUM SATIVUM) Fitoöstrojen, kabızlık tedavisi,kolit, şeker, boğaz ağrısı, balgam söktürücü, afrodizyak,anemi, metabolizma hızlandırma, kanser tedavilerinde kullanılır. Vücut direncini artırır,idrar yollarını temizlersigara zararlı etkilerini azaltır.
MAYDANOZ (PETROSELİNUM CRISPUM) Böbrek, karaciğer,idrar yollarını temizler,yüksek tansiyonu düşürür, nefes darlığını giderir,kanı temizler, anemiyi giderir, grip romatizma tedavisi,
OĞULOTU (MELİSSA OFFİCINALIS) Bakteri, mantar, virus öldürür, ülser tedavisi, spazm giderici, sakinleştirici-uyku verici etki, anti-epileptik etki, sinir sistemi koruyucu etki, antioksidan etkilidir.