MEZOTERAPİ Geri Dön

MEZOterapi - SAÇ MEZOTERAPİSİ - MezoLIFTING Az ve sık dozlarla ihtiyaca göre cilt yoluyla gereken vitamin, mineral, peptid,, dolaşım düzenleyicileri gibi onarıcı ilaçların verilmesi işlemleridir. AMAÇ daha sıkı, pürüzsüz, lekesiz, sarkmaları azalmış bir cilt ya da dökülmeyen sağlıklı parlak, aynı zamanda yeniden çıkan saçlardır.
CİLT MEZOTERAPİSİ Cildin gençleştirilmesi, ışıldaması, gözeneklerinin sıkıştırılması adına yapılan cilt yoluyla cildi onarma işlemlerinin iğneli ya da iğnesiz tedavisidir.Cilt Mezoterapisi CİLT YOLUYLA CİLDİN İYİLEŞTİRİLMESİ dolaysız yoldan cildin gereksinim duyduğu herşeyin verilmesi demektir.
LEKE mezoterapisi işe yarar mı? Leke açıcı hidrokinon, arbutin, gibi "whitining" ürünlerin cilt altındaki melanin denilen leke pigmentlerinin içine direkt verilmesi işlemidir. Mezoterapi hedefi kısa yoldan ve tam 12' den vuran yöntem olarak leke tedavilerinde de çok başarılıdır
MEZOİFTİNG Nedir? Mezolifting cildin " ELASTİKİYET" inin artırılması amacıyla yapılan özel bir mezoterpinin adıdır. İnce ve orta dereceli kırışıklıkların ütülenmesi, cilt sarkmalarının azaltılması öncelikli amaçtır. Aynı zamanda çatlak ve yara izi tedavisinde de etkindir.
SAÇ MEZOTERAPİSİ 5 alfa redüktaz enziminin aşırı aktivasyonu, hormonal sebepler vitamin mineral eksiklikleri kötü dolaşım gibi problemler saç döker. Saç mezoterapisi ekisiklikleri saçlı deriye doğrudan vererek tedavi eder. SAÇ DÖKÜLMELERİNİ ENGELLER. YENİ SAÇ oluşumunu ve varolan saçın KALINLAŞmasını sağlar.
Mezoterapi kaç yıldır uygulanan bir yöntemdir? Mezoterapi yöntemi Fransa’da 1952 yılında Dr.Pistor tarafından geliştirilmiş ve 50 yıldan fazla süredir Avrupa’da uygulanmaktadır. Yalnızca Fransa’da 15.000 hekim mezoterapi uygulamaktadır.
Herkese mezoterapi uygulanabilir mi? Saç, cilt, göz, sellülit, ağrı mezoterapileri 18-80 yaş arası sağlıklı tüm yetişkinlere mezoterapi uygulanabilir.
İşlem sonrası işe dönebilir miyim? İğnesiz mezoterapi IMRF tekniği içeren özel bir cihazla yapıldığından kişi belirtisiz şekilde işine dönebilir. İğneli mezoterapi de ise kullanılan iğne çok ince olsa da hafif izler olabilir. İğnesiz mezoterapi çocuklara yaşlılara da uygulanabilir. Skar, yara izi gibi lezyonlarda da çok etkilidir.
MEZOTERAPİ Yan etkileri nelerdir? Hafif ve nadir yanma, ağrı, kızarma, kaşıntı, morluk dışında şikayete rastlanmaz. İğneli mezoterapide kullanılan tekniklerden biri de ciltte küçük mercimek görünümlü geçici "çip" bırakmaktır. Dışardan farkedilir.
Tedavi esnasında acı duyacak mıyım? Hastaların büyük çoğunluğu ağrı ya da acıdan şikayetçi olmazlar. Sadece saç mezoterapisi kan dolaşımı açısından biraz daha travmatik olabilir.
Tedaviden önce neye dikkat edilmelidir? Hekimin günlük önerileri dışında özel birşeye gerek yoktur. Mezoterapi yapılacak alanın temiz, makyajsız olması yeterlidir.
Tedaviden sonra nelere dikkat edilmelidir? Mezoterapi sonrası 24 saat cildi yıkamamak ovuşturmamak gerekir.m İğneli ya da iğnesiz mezoterapi de bu kural değişmez.
Mezoterapi sonuçlarını ne zaman görebilirim? İlk terapiden itibaren değişim başlar. Gözle görülür değişimler genellikle 4. mezoterapi seansından sonra beklenir.
Tedavi etkinliği ne kadar süre devam eder? Tedavi sonuçları uygulanan bölgeye ve problemin büyüklüğüne ve yaşlanmanın derecesine göre değişse de kişinin öz bakımıyla doğru orantılı olarak 1 yıl içinde geri döner.