Vücut akupunkturu 5000 yıldır bilinen ve uygulanan en uzun soluklu tedavi yöntemidir. Dünyanın birçok ülkesinde bilinir, tedavilerde kullanılır.

Kulak akupunkturu ise ilk olarak 1951 yılında dünya çapında tanınan Fransız Dr. PAUL Nogier'in, kulağın insan embriyosuna benzediğini bulmasıyla ortaya çıkmıştır. Nogier, kulakta bulunan 300’den fazla noktanın organlara bağlılığını tespit etmiş ve tedavi yöntemi olarak günümüzde de kullanılacak şekilde tedaviye sunmuştur. Bugün kulak akupunktur tedavilerinde, Nogier frekansları ve VAS (Vasküler Otonom Sinyal) sistemleri başarıyla kullanılmaktadır.

SU JOK Terapi yöntemini ise Güney Koreli Profesör Park Jae Woo keşfetmiş. Çin tıbbını bilen ve yakından takip eden Park Jae Woo, organlara uygun noktaların bütün vücudumuzda bulunduğunu, el ve ayakların organları çok daha kolay çalıştırdığını fark etmiştir. İnsan mükemmel bir makinedir. Bu makine içinde organların uygunluk sistemi kulakta olduğu gibi el ve ayaklarda da mevcuttur. Su jok tedavileri bu uygunluk esasına göre çalışır.

Neden El ve Ayaklar?

El ve ayaklar incelendiğinde, el ve ayaklardaki bütün parmakların eklemlerden oluştuğu görülür. Başparmakta iki boğum vardır. Birinci boğum başa, ikincisi ise boyuna, ikinci ve beşinci parmak kollara, üçüncü ve dördüncü parmaklar ise bacaklara uygundur. Bütün iç organlar ise avuç içi ile iletişim halinde el ve ayak ayasına yansır. Başparmakta gözlere, buruna, ağza, kulaklara uygun noktalar vardır. "Baş" bölgesinde hangi hastalık olursa olsun başparmağa yansır. Örnek: baş ağrısında, başparmağın ucunda en çok ağrıyan noktayı bulunarak o noktaya tedaviyi uygulanır. Doğru nokta bulunduğunda baş ağrısı bir dakika içinde geçer.

Tüm hastalıkların tedavisi, insanın kendi bedeni içerisindedir. Kişinin bedenini iyi tanıması ve koruması SAĞLIKLI yaşamasını mümkün kılar. Herkes SU JOK Terapi yöntemini öğrenebilir ve hastalıklardan kurtulabilir.